vita moderna

kisses, tears & psychodramas

2.8.08

polaroid

«Αν με ρωτήσετε τι είναι ο χρόνος, δεν το γνωρίζω. Αν όμως δεν με ρωτήσετε, τότε γνωρίζω»

Άγιος Αυγουστίνος*


*


Είναι δυο κορίτσια στο ασανσέρ, η Κατερίνα και η Δώρα. Μπες, μου κάνουν. Ανεβαίνουμε στον πέμπτο όροφο της ξένης πολυκατοικίας και βγαίνουμε στην ταράτσα. Σκύβω διαρκώς από τα κάγκελα και χαζεύω τον έρημο δρόμο. Λίγο πριν τη δύση του ήλιου γυρίζω να τους ανακοινώσω ότι το κρυφτό τελείωσε και βλέπω τη λιμνούλα που σχηματίζεται γύρω από τη βάση της κεραίας. Η Κατερίνα μού λέει: τι κοιτάς; έλα κι εσύ να κατουρήσεις μαζί μας.

*



Στο σπίτι που το λέμε της γιαγιάς της Καλατζούς. Ακούγεται μόνο το ρολόι πάνω στο τζάκι, η γιαγιά είναι ξαπλωμένη στο ντιβάνι. Πάνω από το κεφάλι της παρατηρώ την εικόνα: ανθρωπάκια ανεβαίνουν σε μια σκάλα και από εκεί πηδάνε στο κενό. Ένα ερπετό με ορθάνοιχτο στόμα τα περιμένει. Από κάτω διαβάζω συλλαβιστά: Η-κό-λα-σις.

*



Ανασηκώνομαι στο σλίπινγκ μπανγκ. Φυσάει ένας γλυκός αέρας, πρωϊνός, που φέρνει ως εδώ τη μουσική. Το ανοιχτό φορτηγάκι ανεβαίνει στο βουνό. Κλαρίνα.

*


[Σε συνέχεια εκείνων]


-------
*Βρήκα το απόσπασμα του Αυγουστίνου στο "Γλωσσικό κουτί" του Χρήστου Χρυσόπουλου, εκδ. Καστανιώτη, σελ.35. - κείμενο δοκιμιακό, ιδιαίτερα απαιτητικό, γύρω από τη θεωρία της γραφής.

16 Comments:

At 9:04 PM, Blogger thas said...

Τώρα που φύγανε και οι δεκατρείς τελευταίοι, λέω να ρίξω καμιά λογοτεχνικούρα. Τι διάολο. Αύγουστος είναι, μας παίρνει.

 
At 9:34 PM, Blogger Loucretia said...

Ριξε, ριξε. Και δε θα το πω πουθενα.
;-)

 
At 9:55 PM, Blogger thas said...

Αυτά είναι της επίσημης παραγωγής μου. Έχω και κάτι άλλα μισοτιμής, από καλάθι, να σου στείλω. Πρέπει να τα διώξω μέσα στον Αύγουστο, πριν μας βρει ο Σεπτέμβριος...

 
At 2:39 AM, Blogger Αθήναιος said...

Έλα βρε Θας, είναι πολύ ωραίες κάποιες από τις λογοτεχνικούρες σου. Βέβαια, εσύ τα κοπλιμένα τα θες μόνον από εξαιρετικά συμπαθητικούς και ευφυείς τύπους, σαν τον Όλντ Μπόϋ ένα πράγμα κι όχι από αντιπαθητικούς τύπους μετρίας νοημοσύνης αλλά live with that, τώρα.
Νομίζω πως αν ήμουν άντρας έτσι θα έγραφα. Είναι το πεπρωμένο των γραφιάδων: οι άντρες (καλοί)γραφιάδες να υπερασπίζονται τη θηλυκότητα και οι γυναίκες έναν ανύπαρκτο ανδρισμό που (νομίζουν πως) εισέπραξαν από τον πατέρα τους.

Η πρώτη ιστορία, στην ταράτσα, ΟΛΑ τα λεφτα.

 
At 6:53 AM, Blogger thas said...

Ε, όχι. Δεν περιμένω τίποτα και από πουθενά. Θέλω να πω πως όταν έρχεται ένα θετικό σχόλιο σαν αυτό, ειλικρινά ευχαριστώ.

(χικ)

(δεν ήπιαμε και τίποτα πάλι απόψε. δες ώρα, βγάλε συμπέρασμα.)

 
At 9:58 AM, Blogger Αθήναιος said...

Πάντως εγώ παραδόξως δεν είχα πιεί. 'Εχω αρχίσει τα ξενύχτια-ξεροσφύρι, ατράνταχτη απόδειξη του πόσο έχω μεγαλώσει...

 
At 11:45 AM, Blogger ε said...

ελατε τωρα, εσας σας παιρνει οτι μηνα και ωρα θελετε.
αντε,παω να ριξω μια βουτιτσα και ξανα εδω παλι.

κλαρινα;
"απο ενα κεντρο εδω κοντα"

 
At 7:33 AM, Blogger x-ray said...

Είμαι στο leave your comment καμιά ώρα τώρα και δεν ξέρω πως να το πω.
Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια. Καλημέρα.

 
At 9:58 PM, Blogger Unknown said...

Το special Morning επέστρεψε οι πολιτικοί αρχηγοί ας μείνουν εκεί που είναι

Διαβάζω στο www.in.gr και σχολιάζω

Εβδομάδα περισυλλογής και λήψης αποφάσεων για τους πολιτικούς αρχηγούς
www.specialmorning.blogspot.com

 
At 10:42 PM, Blogger Unknown said...

Το Special Morning κάνει 10 ερωτήσεις και ψάχνει απαντήσεις στo Διαδίκτυο

www.specialmorning.blogspot.com

 
At 11:02 PM, Blogger 0comments said...

Oa v gusto's epi valey!

Είσαι απ' τους ανθρώπους(;) που με κάνουν να χαίρομαι με την πέννα τους.

 
At 11:13 PM, Blogger 0comments said...

αλλά αυτή τη σαλλλλονικιότικη λάιφστάιλ φτηνιαρία, τι τη λινκάρεις;
Πιστεύω πως υπάρχουν σοβαροί λόγοι, γι' αυτό και θα ήθελα πολύ να τους μάθω.

Θετικές δονήσεις απ' την Ηδωνίδα γη.

 
At 11:37 AM, Blogger Unknown said...

Τρεις αναρτήσεις ψάχνουν σχολιαστές

 
At 12:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Θάς... ! -καλό φθινόπωρο πρωτίστως- αλλά....βρέ συ, άρχισες ψυχανάλυση;
:)

 
At 3:46 AM, Blogger thas said...

ε, x-ray, 0coments, olyf: ευχαριστώ πάρα πολύ γκάιζ για την παρουσία σας εδώ καλοκαιριάτικα αλλά όπως βλέπετε, υπήρξε πλήρης ασυνέπεια λόγων και έργων. Όλο εξαγγελίες είμαι που τις αφήνω στη μέση.
Να με συμπαθάτε, με ξέρετε.

0comments, το λινκ μπήκε μετά παράκληση φίλης…δεν έχω άποψη για το έντυπο- μου φαίνεται και δύσκολη η ανάγνωση σε pdf.

Olyf: αν αναφέρεσαι στα κειμενάκια, χαίρομαι, γιατί είχαν μια τέτοια πρόθεση. Αν αναφέρεσαι στη γενικότερη απουσία μου, όχι, αν και θα ’πρεπε νομίζω. :-)

 
At 1:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Στα κειμενάκια σου μόνο αναφέρομαι Θας. Μου θύμισαν καταγραφές ονείρων. Όσο για την "απουσία σου", εμένα μου είναι φαίνεται ...παρούσα :)

 

Post a Comment

<< Home